Bereik uw ondernemersdoelen met sport- en spelzones

Met een goede speelplek trekt u meer bezoekers naar uw camping, bungalowpark of restaurant én zorgt u dat bezoekers graag nog eens terugkomen. Interactieve speelplekken hebben onze klanten al veel mogen brengen en zijn al op +450 plekken succesvol.

Onze klant Center Parcs trekt meer tieners naar hun park door interactieve speloplossingen. Ardoer vakantiepark't Rheezerwold verruilde een beperkt gebruikte tennisbaan voor een succesvolle sportzone. Op omliggende terrassen is het een stuk drukker bij RCN Het Grote Bos, na plaatsing van hun spelzone. De Duitse indoor speelhal Fort Fun trok 12% meer bezoekers in het eerste jaar nadat zij een speelhal inrichtten, waar vier interactives onderdeel van zijn. En bij ondernemer Camping de Paal, wordt er per dag soms tot wel 10 uur non-stop gespeeld. Speelstatistieken zijn uit te lezen door de beheerder. De traditionele camping verdwijnt en transformeert naar een luxer vakantieresort. De vakantieganger verwacht steeds meer luxe en in een campingspeeltuin is de traditionele wipkip of glijbaan is niet altijd meer voldoende.

Wilt u weten wat een goede speel- of sportplek u brengt, om u uw ondernemersdoelen te bereiken? ‘Founder’ van het interactieve spelen Ben Admiraal vertelt u tijdens de recreatiebeurs in Hardenberg over a) achtergrond b) het commerciële nut en c) de razendsnelle ontwikkelingen binnen het interactieve spelen.

www.yalp.nl/i-recreatie